2014. augusztus 28., csütörtök

Egy kutyus tapasztalata

Sziasztok, elmesélem az egyik legjobb sztorit és hogy én hogy ismertem meg a fajtát!




A Bishon Havanese kutyámat a szüleim engedélyével vettem több mint 1 éve. Nagyon imádni való hiperaktív kutyus, ha nincsen sétáltatva, imád játszani és a gyerekekért odavan.
Amikor én vettem nem tudtam semit sem a fajtájáról, szégyen szemre úgy vásároltam meg hogy utána sem néztem, nem hibáztam, a meg érzéseim mindig jók és Imádom, jobb kutyust el sem tudok képzelni okos és könnyen tanul.
Másnap fel jöttem az internetre beírtam a fajtáját és 100 honlapot végig böngésztem mire mindent megtaláltam ami kellet számomra róla,a neveléséről, a fürdetéséről, stb...
 Ezért készítettem ezt az oldalt, hogy aki szeretne ilyen fajta kutyust meg találjon mindent itt. Nekem is jó lett volna ha nem kell mindenféle honlapra fel mennem és össze szednem ezeket a dolgokat, meg könyitem nektek a helyzetet csak kérjetek és én leírom tapasztalataimat véleményemet a kutyusról illetve beszerzem a témában azt amit épp kerestek és itt nem találjátok meg ezzel nekem is nagyon sokat segítetek. 

Egy kutyus tapasztalata!

Térjünk vissza az én kutyusomra! Őt Lilinek hívom, hetente 2x-r minimum el viszem sétálni, neki ez elég, mivel a kis öcsém mindig kimeritti :). 

Hozzá szoktattam az autózáshoz, buszozáshoz . 
Egyik nap épp meg érkezett a párom akit nagyon imád  természetesen autóval és az volt az első dolga, hogy be ült az anyós ülésre, arra várva hogy kocsikázzunk együtt, ugyanis a páromnak egy Beagle-je van akiért nagyon odavan, azt hitte a kicsike hogy majd oda megyünk természetesen nem mentünk sehova sem, ezért elég bánatos és duzzogós lett, nem akart enni se játszani, se sétálni.
Mikor este lefekvéshez készülődtünk akkor ez a kis haragvása el is tűnt, mind ez  azért hogy velünk aludhasson az ágyban, mivel tudja jól hogy amikor az "apja" a párom itt van akkor nem alhat velünk, éjszaka fel osont mellénk. Reggel a párom meséli hogy a Lilit éjjel véletlen lerúgta az ágyból, le a földre nagy huppanással, a kutyus tanult belőle azóta nem is fekszik fel amikor  ketten vagyunk .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése